Muhammed

Muhammed
@_atrr
Bizi yalnız bırakır, elimizden kitapları alırsanız, o anda ipin ucunu kaçırır ne yapacağımızı şaşır, neye tutunacağımızı, neyi sevip neden nefret edeceğimizi, neye saygı duyup neyi aşağlaıyacağımızı bilmeyiz
Sayfa 173 - koridor yayıncılık
Edebiyat
Reklam
Bazen neden çabalayıp duruyor, neyin peşinde koşuyor, ne istiyoruz? Ne istediğimizi kendimiz de bilmiyoruz. Oysa peşinde koştuğumuz isteklerimiz gerçekleşmiş olsa bizim için daha kötü olacak.
Sayfa 172 - koridor yayıncılık
Edebiyat
Çünkü hepimiz yaşam alışkanlığını yitirdik, az ya da çok hepimiz aksıyoruz. Hatta öylesine yitirmişiz ki, bazen gerçek "canlı yaşamdan" iğreniyoruz
Sayfa 172 - koridor yayıncılık
Edebiyat
Hangisi?
Hangisi daha iyi, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı? Evet, hangisi daha iyi?
Sayfa 171 - koridor yayıncılık
Edebiyat
Yeraltında yalnız kalmak ve "huzur bulmak" istiyordum
Sayfa 168 - koridor yayıncılık
Edebiyat
Reklam