Bizi yalnız bırakır, elimizden kitapları alırsanız, o anda ipin ucunu kaçırır ne yapacağımızı şaşır, neye tutunacağımızı, neyi sevip neden nefret edeceğimizi, neye saygı duyup neyi aşağlaıyacağımızı bilmeyiz
Bazen neden çabalayıp duruyor, neyin peşinde koşuyor, ne istiyoruz? Ne istediğimizi kendimiz de bilmiyoruz. Oysa peşinde koştuğumuz isteklerimiz gerçekleşmiş olsa bizim için daha kötü olacak.