Artık ne mutlu ne mutsuzum
Her şey geçip gidiyor
Bu zamana kadar yaşadığım soğuk bir cehennemi andıran sözde insan dünyasında tek gerçek şey bu.
Her şey geçip gidiyor.
Kendimi bir türlü bu hayata ait hissedemiyorum.
Oysa buna o kadar ihtiyacım var ki
Benden neler sakladınız kitaplar?
Neden onları huzursuz eden bir varlığım var benim
Bir şeylerin farkında olarak yaşamanın inanmanın bedeli hep böyle mi olmuş? Bu bedeli ödeyebilecek miyim?