Özlem

Özlem
@_ayrikotu
“Dünya dedim , kuyuysa bile, ille de düşecek değiliz ya!”
Öyledir.
En iyi dersler genellikle farkında olmadan aldıklarımız değil midir zaten?
Sayfa 147·Kitabı okuyor
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çoğu insan hayatı gözeri kapalı yaşardı. Ayrıca kitaplar içlerinde pek çok şey saklardı , bilhassa da kapalı kitaplar , tıpkı kapalı insanlar gibi .
Sayfa 146·Kitabı okuyor
Alıntı
Çocukken sevdiği ya da onu seven kimse yoksa sevgiyi nasıl öğrenir ki insan ?
Sayfa 131·Kitabı okuyor
1000Kitap
Bazen en doğrusu insanların onları takip edeceğinize inanmasına izin vermektir, ta ki yalnız başınıza kaybolmayacağınızdan emin olana kadar .
Sayfa 93·Kitabı okuyor
1000Kitap
İnsanlar anı yaşamayı neden ancak an geçip gittikten sonra fark ederlerdi ?
Sayfa 86·Kitabı okuyor
1000Kitap