-Bir insan bir başkasını cezalandırmak için hakkaten kendini öldürebilir mi? Olabilir mi böyle bir şey?
+Zaten intiharların çoğu başka birini cezalandırmak için yapılmıyor mu ?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aslında o kadar önemli biri olmadığımız ortaya çıktığında neden üzülüyoruz ki?
Bunu temel bir aydınlanma hali olarak ele alabilsek daha iyi olmaz mı ?
İnanmak dediğimiz şey sonuçta insanın içinde başlattığı bir eylemdir.
Ve güzelliğe, aşka inanmak kadar ayrılığa da inanmak, hazır olmak gerekir.
Yani her güzelliğin sonunda bir kopuş, ayrılık pusuda bekler.
Madem ki öyle,başımıza gelen bu gibi tatsızlıklara bizi kendi bilinmeyenlerimizle yüzleştiren hayırlı felaketler gözüyle bakmamız gerekmez mi ?
"Bütün aşklar küllenir, bütün babalar ölür, bütün hikâyeler biter.Birinin, yıkıntıların nöbetini tutması gerekir ; işte o yüzden ,biri hariç , bütün çocuklar büyür. Gölgesini kaybeden insan, gölgenin kendisine dönüşür."