K.

K.
@_ayzem
Sevgili Günlük ...
geç kalmış gibi değil de, artık gerek kalmamış gibi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
' Dünya'nın bana sunduğu tüm güzellikler arasında , seninle birlikte sessizce oturmak ; en anlamlısıydı ... '
beni tüketen bir aşka ihtiyacım yok istediğim bana güç katacak biri
" Kendini nasıl seviyorsan, öyle öğretirsin başkalarına seni sevmeyi. "
Sordu: Nasıl bu kadar iyisin insanlara karşı? - Çünkü kimse bana iyi davranmadı..