K.

K.
@_ayzem
Sevgili Günlük ...
Bazıları yokken bile vardır, fazlasıyla 🕊️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer olur da şansımız yaver giderse, sana sımsıkı sarılıp uyumak istiyorum...
" Gözlerim, gözlerin olmadan bir daha parlamayacak .. "
" Gözlerine bakıp sarılmam lazım "
Ruhları birbirine öyle karışmıştı ki , geri almak isteseler hangisi kendilerinin anlayamayacaklardı...