K.

K.
@_ayzem
Sevgili Günlük ...
Yer mi yoktu dizlerinde, şu başımı koydurmadın*
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sessizliği seçen zaten her şeyi söyleyendir ...
Tanıyamıyorum kendimi, bir şekilde seni özlerken buluyorum ..
Her şeyden sıkıldığım bir evredeyim^
Ben dalgınlığıyım onun, alışkanlığıyım. Karışıklığını düzenleyenim. Ama önemimi yitirmişim gözünde. Tüm alışkanlıklar gibi eskiyim..