Dilek Öztürk

Dilek Öztürk
@_bendilek
𝒷𝒾𝓇𝓉𝒶𝓀𝒾𝓂 𝓇𝒶𝒻𝒾𝓃ℯ 𝓏ℯ𝓋𝓀𝓁ℯ𝓇 🪭 A'♡
Reklam
ölürüz belki ikimiz de ucuz bir aşk romanının sonunda'
Alıntı
kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum'
1000Kitap
Dün bir kız öldürülmüş. Bugün toplumda sevgilin olmaması bir özür, bir kabahat olarak gösteriliyor. İlkokuldan itibaren çocuklar (evet çocuklar) aşktan bahsediyor çünkü akşam ailecek Kızılcık Şerbeti izleniyor. Aşkı da oradan öğreniyor. Aşkı. Öğrencilerime film seçerken tek bir sahnede müstehcen bir şey var mı, diye didik didik ederken zaman içinde evde pek çoğunun Yalı Çapkını izlediğini öğrenmiştim, ailecek. O zaman boşa kürek mi çekiyorum, diye düşünmüştüm. Çünkü kendi anne babası rezalet dizileri çoluk çocuk izliyor beis görmüyordu ki tek tek sorsak çoğu veli inkar edecekti veya "ne var ki hocam" diyecekti. Dün bir kız öldürülmüş, 15 yaşında. Çocuk değil ama yetişkin de değil henüz çok küçük. Çok başında. Fakat izlediği her şey ona "havalı bir kadın" olmasını söyledi. Gerçek aşkı bulmasını. "Dişil" olmasını ve bunu sergilemesini söyledi. Seven adam(?) gözü kara olur, diye öğretildi. Şöyle kolundan tutar çeker alır. Hööt dedi mi, hemen peşinden gidersin. Hele bi de belinde tabanca varsa. Amma cakası olur. Çünkü filmler bize öğretti ki iyi adamlardır mafyalar. Dün bir kız öldürülmüş. Katil bulundu mu bilmiyorum. Toplum olarak ellerimizin kanlı olduğunu düşünüyorum. Aklı ermez daha çocuk demek de saçma. Çocuk değil. Büyüyorlar. Kalpleri çarpıyor, hormonları oynuyor. Bunu görmezden gelmek daha büyük tehlike. Konuşabiliriz sevmeyi sevilmeyi. Değişen bedenlerinl ve hislerini. Konuşmak zorundayız ama utanırız ama utanmayız o dizileri izlerken. Dün bir kız öldürülmüş. Sebepleri bir değil bin olan cinayettir şahit olduğumuz. Korkmuyor musunuz? Kendi evladınıza sıra gelmedikçe şaka mı zannediyorsunuz. Şaka değil. Bütün parçalar birleşiyor ve bir kız ölüyor. Ellerimizde kan var. Cesaret eder de bakarsak zaten görünüyor. alıntıdır*
Alıntı
yoksul çocuğuydun sen benim 23 Nisan sabahımın'
Alıntı
Reklam