Gizem Nur Belen

Gizem Nur Belen
@_bengizem_
Geçmiş bir aşkın boş kabuğuna tutunmanın, bir daha geri dönmeyecek bir kalbi tekrar fethetmenin ya da pişmanlıklarınızın içinizi kemirmesine izin vermenizin bir anlamı yok...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bence unutmak için kendinize izin vermeli ve çoktan olup bitmiş şeyleri bırakmalısınız.
Bu tek hayatıydı, o yüzden elinden geleni yapmalıydı. İyi çizemese bile, başarısız olsa bile, bu değerli bir anı olacaktı.
Yaşamam gereken ama yaşamadığım bir hayat varmış gibi hissediyorum içimde.
Hayal kırıklıkları ile dolu olduğunu her detayda hatırlatmak zorunda mısın?