Berceste

Berceste
@_berceste0
Herşeyin kötüye gittiği o dönem...🥲
Reklam
Yağmur göğe geri döner mi? Yara artık acımasa da, Acır yara yeri..
Yok mu hirası? Şu bozuk dönemin..
Düşünsene hesap gününde Rabbimiz sana bunu diyor... وَادْخُلِي جَنَّتِي "Cennetime gir.”
Hatrı sayılır bir yangın oldu bu..
Reklam