Bazen kendimi tanıyamıyorum.. Bazen değil çoğu kez tanıyamıyorum. Bazen karıncayı bile incitmekten sakınırım, bazense canımın yandığı kadar dünyanın da canı yansın isterim. Bazen ağlamamak için direnirim bazense ayağıma taş takılsa oturup saatlerce ağlarım. Bazen kelimeler boğazımı hançer gibi yaktığından konuşmam, bazense neyi konuştuğumu bilmeden durmaksızın konuşurum. Bazen.. umrumda değilmiş gibi davranırım - ki bunu iyi yapabildiğimi zannederdim- bazense... Neyse çok fazla bazen varmış hayatımda, yazarken fark ettim. :)