Rujin♧

'"Kendimden bile sakladığım hislerim var."'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Platonik aşk.. Çok garip değil mi? Hem acı hem tatlı bir duygu. Birini seviyorsun ama ne gidip söylüyorsun ne de belli ediyorsun. Onunla 1 saniyelik bakışma bile senin için anlamlı oluyor. Düşünüyorsun. İkinizi beraber hayal ediyorsun. (gerçekleşmeyeceğini bildiğin hayaller )...
` Kendi yarattığı problemin mağduru gibi davranan insanlardan uzak durun `
Üçüncü Şahsın Şiiri
Gözlerin gözlerime değince Felaketim olurdu ağlardım Beni sevmiyordun bilirdim Bir sevdiğin vardı duyardım Çöp gibi bir oğlan ipince Hayırsızın biriydi fikrimce Ne vakit karşımda görsem Öldüreceğimden korkardım Felaketim olurdu ağlardım Ne vakit maçka\'dan geçsem limanda Hep gemiler olurdu ağaçlar kuş gibi Gülerdi bir rüzgar aklımı alırdı sessizce Bir cigara yakardın parmaklarımın ucunu Yakardın kirpiklerini eğerdin bakardın Üşürdüm içim ürperirdi Felaketim olurdu ağlardım Akşamlar bir roman gibi biterdi jezabel Kan içinde yatardı Limandan bir gemi giderdi Sen kalkıp ona giderdin Benzin mum gibi giderdin Sabaha kadar kalırdın Hayırsızın biriydi fikrimce Güldü mü cenazeye benzerdi Hele seni kollarına aldı mı Felaketim olurdu ağlardım ~Atilla İlhan
Şiir
Bir beyaz kağıda herşey yazılabilir, Senin dışında. Güzelliğine benzetme bulmak zor.. Bir şiir istersin, "içinde benzetmeler olan" Kusura bakma sevgilim, Heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok. ~Yılmaz Erdoğan
Şiir