📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Platonik aşk.. Çok garip değil mi? Hem acı hem tatlı bir duygu. Birini seviyorsun ama ne gidip söylüyorsun ne de belli ediyorsun. Onunla 1 saniyelik bakışma bile senin için anlamlı oluyor. Düşünüyorsun. İkinizi beraber hayal ediyorsun. (gerçekleşmeyeceğini bildiğin hayaller )...
Gözlerin gözlerime değince
Felaketim olurdu ağlardım
Beni sevmiyordun bilirdim
Bir sevdiğin vardı duyardım
Çöp gibi bir oğlan ipince
Hayırsızın biriydi fikrimce
Ne vakit karşımda görsem Öldüreceğimden korkardım
Felaketim olurdu ağlardım
Ne vakit maçka\'dan geçsem limanda Hep gemiler olurdu ağaçlar kuş gibi Gülerdi bir rüzgar aklımı alırdı sessizce Bir cigara yakardın parmaklarımın ucunu Yakardın kirpiklerini eğerdin bakardın Üşürdüm içim ürperirdi
Felaketim olurdu ağlardım
Akşamlar bir roman gibi biterdi jezabel Kan içinde yatardı
Limandan bir gemi giderdi
Sen kalkıp ona giderdin
Benzin mum gibi giderdin
Sabaha kadar kalırdın
Hayırsızın biriydi fikrimce
Güldü mü cenazeye benzerdi
Hele seni kollarına aldı mı
Felaketim olurdu ağlardım
~Atilla İlhan
Bir beyaz kağıda herşey yazılabilir,
Senin dışında.
Güzelliğine benzetme bulmak zor..
Bir şiir istersin,
"içinde benzetmeler olan"
Kusura bakma sevgilim,
Heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok.
~Yılmaz Erdoğan