*Tenhalığı seviyorum, sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan
dostlukları, sakin mekanları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı, kendimi saklamayı ve sınırlarımı*
Herkesin bir tenhası vardır. Kimisinin kitaplar, kimisinin kapısını kapattığında odası ve kimisinin yüreğinde dinlendiği bir dostu*