Ne dem baki ne gam baki

Ne dem baki ne gam baki
@_bismihu_
2.dönüşe geçtim🥳🥳🥳🥳🥳
Hâfızlık
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elhamdülillah beni uyutmayan en güzel derde, en verim aldığım vakitlere, sabaha doğru yol alan geceye, ezberi kolay olan 29. cüze...
Birinci dönüşte son oyalanışlarım... Allahümme amin ya Muin (cc)🍃
Bakışların da izi vardır. Hoşça bak her zata bismihu!
26yı verdiiimmmmm wuhhuuuuu🥳🥳🥳🥳