Bekir

Bekir
@_bkrts1
Sevgi dolu değilim, nefret dolu da. Barışçıyım, biraz da savaşçı. Biraz güçlüyüm, biraz zayıf. Biraz iyiyim, biraz kötü… İyi? Kötü? İnsanım! W. Shakespeare 》Kafasına göre şair. 》Kalemine göre yazar.
Yaşamaya cesareti olmalı insanın. Çünkü kaybedecek bir şeyler olduğu düşüncesiyle hayatı erteliyorsan yaşamıyor her gün ölüyorsun. *Alıntı
Edebiyat
Reklam
Benim, Ne ırk önyargım var, Ne sınıf önyargım var, Ne de din önyargım var. Tek umursadığım, kişinin insan olması ve bu benim için yeterli.. Mark Twain
Edebiyat
"Fazla ısrar etmemeli insan. Elinden gelenin en iyisini yapıp, beklemeli. Vazgeçeceği noktayı çok iyi bilmeli..." Charles Bukowski
Edebiyat
Sen iyiyken dünyanın en harika insanısındır. Sabrın sınanıp da tersini gösterince senden kötüsü yoktur. Ne hale getirdim denmez, sen busun denir. İyi biri olmanla, enayi yerine koyman aynı şey değil... İnsan, değerinin bilindiği yerde çiçek açar , bunu asla unutma! *Alıntı
Edebiyat
"Gülmekten daha güzel bir eylem varsa o da güldürmektir." Fyodor Dostoyevski
Edebiyat