Cansu

Düşünüyorum da anılarla yalnız kalmak mı yoksa yanında olmayan birini hafızanda yaşatmaya çalışmak mı daha acı vericiydi ? Bu hayatta çok acı var, sevdiğin birini kaybedip bir daha görememek gibi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen sevdiklerimizden geriye sadece gülümsedikleri bir fotoğraf kalır.
Ya yanlış kişileri seviyoruz ya yanlış zaman ve yanlış kader bizi buluyor. Eğer sevgi diye bir şey varsa o da içimizde öldü.
Sen beni bir gidişe sığdırabilirken ben seni bir kitaba sığdıramadım'
Her unut dediğinde, seni daha çok hatırladım