"Yoksa şimdi de beni kıskanmaya mı başladın?"dedim.
Yüzü ciddileşti ansızın.Sonra bana sımsıkı sarıldı."Bu gidişle aşkın beni deli edecek,"dedi tatlı tatlı gülümserken."Seni kıskanmamak elimde değil..."
İnsanın kalbindeki gerçek aşk, dörtnala giden bir at gibiymiş.Ne dizginden anlarmış,ne de bir söz dinlermiş...,bu romantik aşka hesapsızca yelken açmıştım.