Çok beğenerek okudum.. ele alınan konular ve can alıcı noktalar ile ruhuma iyi gelen bir yanı vardı.. ayrıca sadece okuyup geçilmemeli, tefekkür edilip, hayata geçirmek için de gayret edilmeli
.
.
“Bileceğiz ki bu dünyada yapılan her iyilik bumerang gibi uzun yada kısa vadede , ama muhakkak sahibine geri döner ve biz yaptığımız her iyilik ve her güzel işle başkalarının yüklerini hafifletirken kendi yükümüzü de hafifletiriz.”