Feyza demir

İçimde bir sıkıntı var .. Ne anlatabilirim nede yazabilirim. En iyisi derdimin dermanına elimi açayım..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Nedendir bu telaş? -Boş dünya içindir bu telaş..
Ey yüreğimdeki ince sızı , tabibin gitti gideli dinmiyor bu acı ..
Alışmak mı zordu kabullenmek mi ?