insanın gözünün açılması ve kendini yenmesi ne kadar zor ve hayal kırıklığıymış çünkü o kadar çok zaman geçiyor kendini yendikçe insan dönüp bakıyor keşke diyor keşke daha önce bilseymişim diyor o yüzden herkesin harcı değildir kendini yenmek kendini Tanrı’ya bırakabilmek herkesin harcı değildir
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başına ne geldiyse kabul edeceksin alternatif aramayacaksın alternatifler hep bir diğer alternatif ortaya atar neden sonuç ilişkisini sürekli döndürür oysaki sonuç yaşadığın olayda saklıdır başına gelen olayın altında sonucu bilmektir görebilmek kabullenebilme sürecini görüp anlayabilmektedir