Ayşegül Genç'i lise yıllarımda Metropol Bedevisi kitabıyla tanımıştım, çok sevmiştim. İlk defa roman türünde bi kitabını okuyorum, Hayri İrdal'la karşılaşmak beni çok heyecanlandırdı, hatta "Ben tanıyorum!" diye haykırmak geldi içimden, bitmesin diye ara ara bıraktım elimden kitabı ama bitti. Buruk, hüzünlü ama doyurucu bir hikayeydi.
Diğer kitaplarını da listeme almaya karar verdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖