Derya

Derya
@_deryaa_
"Ölümün eşiğinde kanat açtığı ve içine bir parça ışık sızdırmadığı bu ümitsiz hayatı senin tanımanı istemiyorum."
Reklam
"Sıkıntı çekmesini de susarak becermek , ıstırabı da , azabı da lüzumsuz yerde göstermemek kudreti ne iyi bir şeydi."
"Evet , terk edilmek acısını tattım.Bu çok müthiş bir azaptı. Fakat insan her şeye alışıyor..."
"..bilirsin ki aşkın en istemediği karşılık merhamettir. Beni merhametinden esirge.Onu istemiyorum.Ben senden tek şey istiyorum; samimiyet!"
"Sana erişmek istiyorum, erişemiyorum.Sanki gözle görünmeyen kuvvetler tarafından şiddetle korunan bir sınırın birimiz bir, diğerimiz öteki tarafındayız.Sana erişmeye imkân bulamıyorum.Bana o kadar yakınsın , yan yanayız ve arada geçilmez bir çizgi var."