"..sevmesini bilmeyeni , sevemeyeni sevmek aczini duyanı hiçbir kadın sevemezdi.Böyle bir insanı sevmek kimsesiz ve aksiseda dahi yapmayan bir boşluk içinde tek başına bağıra bağıra konuşmaya benzerdi.
Böyle bir şart içinde koşan en büyük hatip bile nihayet konuşmaktan bezer ,yılar ,hevesini kaybeder ve susardı."
"-Beni sever misin?
-Bilmiyorum sevgi ne demek? Eğer bir insanın yokluğundan dolayı huzursuzluk hissetmek ise evet , seni seviyorum. Fakat o romanlarda yazdıkları gibi bir insan için rahatını , huzurunu ,varını , yoğunu kaybetmek ise hayır."