dlwşğwşs

dlwşğwşs
@_dilacn
Nefretle istiyorum eskisi gibi gülmeyi’
Bıkkınlığın ve bitkinliğin vücut bulmuş haliyim
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Biz hüzünle arkadaş olduk. Benden hiç ayrılmıyor desem yeridir.
Edebiyat
Şimdi bir tren penceresinden, başka yaşamlara bakar gibiyim.
Edebiyat
güzel şeysin, sarılınca insanın bırakası gelmiyor..'
Edebiyat