SİYAHIN BİR TONU
...
Ölenleri düşünüyorum
anıları nereye gider
bir ömür bekledikleri nereye
bütün bu olmayışların hüznü mesela
asılı kalmaz mı gözlerinde
...
Doğru ya da yanlış, yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim. Ben hayatımın kendi hatalarımla mahvolan bölümlerine değil, başkalarının hatalarıyla mahvolan bölümlerine üzülüyorum..