"Hangimiz ebeveynleri tarafından sevildik ki, Noa?” Sesindeki keder tanıdıktı. "Ebeveyn hastalığı olsa gerek. Kendi çocuklarını sevmekten korkuyorlar. Koşulsuz sevgiyle yetiştirmek yerine yaşayamadıkları hayatlarına duydukları öfkenin hıncını bizlerden çıkarıyorlar."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman acımaz. Zaman bakmaz gözyaşına. O, ne zaman isterse alır senden her şeyini. Hayatın boyunca zamana yetişmeye çalışırsın ve yetişemeyeceğini anladığında ondan kaçmaya başlarsın.
Yanılırsın.
Zamandan kaçılmaz.