Elif Işık

Elif Işık
@_e1oss
@_e1oss·
·
sabitlendi
gökyüzünde tek yıldızın ben olsaydım, gözlerim hep üzerinde olurdu. 🍀 ne güzel bir söz.
Reklam
Büyük seven kalbin acısı küçük olmaz.
ölüm var ve sen her ne olursa olsun ölümü bildiğin halde zina işliyorsun. her türlü günahı işliyorsun. peki ne için? ne için Allah'ı yok sayıp bu dünya için yaşıyorsun? kula kul olmayı biliyorsun ama Allah'a kul olmayı bilmiyorsun.
beni sevgim senin sevgine ağır gelir.
beni aklına getirsen, bana bir yazsan, bensiz kendini kötü hissetsen, beni özlesen... ve en önemlisi bana bir adım atsan.
Reklam