Elif Işık

Elif Işık
@_e1oss
"Ne alemdesin yaşama sevincim benim..."
Reklam
Sana söz incir ağaçları çiçek açınca, senden vazgeçicem.
Savaşta her zaman kaybeden taraf suçludur, haklı olsa bile. Adolf Hitler
"kimileri seni seviyorum der çünkü ezberlemiştir, kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir. " William Shakespeare
Sevmiyorum deseydin belki bu kadar zoruma gitmezdi ama sen seviyormuş gibi yaptın Bu çok acıttı...