Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Kitap öyle bir yerde ters köşe yapıyor ki ne olduğunu anlayamıyorsunuz. Herkesin içinden bir şeyler barındırıyor bence.
Kitap lise zorbalıklarının nerelere varabileceğini, ne tür sonuçlar doğurabileceğini anlatıyor bir nevi. Bu sırada da farklı karakterlerden farklı mesajlar veriyor bize. Peter, Josie, Alex, Drew, Patrick, Lewis, Lacy... Tüm karakterlerin pişmanlıklarını, korkularını, endişelerini, üzüntülerini ve geç kalmışlıklarını Jodi Picoult öyle derinden işliyor ki yazara empati kraliçesi denmesi çok doğru olmuş. Tavsiye ederim.