Soru:
Asla birlikte olmayacağın birine aşık olmak hakkında bir kitap yazsan son cümlesi ne olurdu?
Cevap:
"Gözlerinde nefes almak, gülüşünde kaybolmak sesinde huzur bulmaktır aşk... Aşk kavuşmaksa sonunda bencillik olmaz mı o? Kavuşamazsak vazgeçmek mi gerekir? Vazgeç demek kolay da bu kadar kolay vazgeçilse aşk denir mi ona? Bu kitap böyle bir aşkın hikayesiydi işte.
Seni sensizlikte senle büyüttüm, bir çiçek gibi sonsuzlukta bürüttüm."
Peki sizce?