Birisi yazmıș neden 'Narin' için paylașım yapmadın diye. Ben çoğu șey için paylașım yapmayı bıraktım. Çünkü benim yaptığım paylașımlar hiç bir șeyi geri getirmiyor. Ha bașka bir platformdan tabii ki paylașımımı yaptım. Bir çocuğu koruyamayacak kadar aciz olan devletimden utandığım için, suçluları cezalandıramayan adaletimden utandığım için ve en çokta bir çocuğa daha hayatının baharında toprağı layık görüp arkasından sadece gözyașı döken kendimden utandığım için paylașım yapmıyorum. Daha küçücük bir çocuğun yașadığı acıları kaldıramıyorum. Aynı hikayeye sahip onlarca çocuk var bildiğimiz ve belki de bilmediğimiz. Ailesidir diye göz yumduğumuz yada farketmediğimiz. Kimin anne baba olacağına karar veremiyoruz ne yazık ki adaletimizde babasını serbest bırakmıșken ben kelimelerin sustuğu konumdan yitip giden her çocuk için binlerce can alınmasını istiyorum artık... Senin ve kaderdașlarının yașadığını size yașatanları toprak bile kabul etmeyecek. Ve bu devlet, bu adalet seni ve senin gibileri koruyamadığı için batmayacak güzel kız ama her gece vicdanları onlara seni ve senin kaderini paylașanları hatırlatacak ta ki bir șeyler değișene kadar...
Yattığın yer seni ve kader arkadașlarını incitmesin güzel kız!