Elif

Elif
@_elif_003
♡ ғᴇɴᴇʀʙᴀʜᴄ̧ᴇ ♡ •°•𝟸𝟼.𝟷𝟸.𝟶𝟹•°•
Birini seversin, güzel anılar biriktirirsin, vakit geçer nasıl geçtiğini anlamazsın. Belki aylar, yıllar geçer sonra ona karșı yada onun sana karșı hislerinin bittiğini söyleme anı gelir. Sonra ayrılırsınız. Ve seneler geçer aklına gelir durduk yere. Merak eder bakarsın, yada belki de hala engellisindir bakamazsın. Gerçi baksan ne kazanacaksın? Belki de evlenmiș çocuğu olmuștur. Yada belki ölmüștür. Yașasa bile sende ölmüștür.
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içimde içimi kemiren berbat bir his var nefesimi daraltan... Nedenini bilmiyorum ama hiç sağlıklı değil...
O Kadın'dan O Adam'a Mektup:
Eğer bir kadın bir adamı seviyorsa, ama gerçekten seviyorsa o adama bu dünya üzerindeki bütün güzellikler bahşedilmiş demektir. Bütün güzelliklerin içinde bir kadın o adamı baş tacı eder. Varlığının bütün kainattaki en önemli ve en değerli şey olduğunu hissettirir. Onu koşulsuzca sever. Onun yanında çocuklaşır, mantıksızlaşır. Onun varlığıyla bütünlenir. Ve bu bütünleşmenin hazzını o adam daima hisseder. Sanki vücudunun bir parçası gibi, sanki ruhu benliği gibi. Eğer o adam o kadını onun sevdiği kadar sevebilirse o kadın dünya üzerindeki en güzel kadın olur. Sevdiği adamın sevgisiyle kadın güzelleşir. Kadın gerçekten severse kıskanır. Aşırılaşır. Adam severse bütün aşırılıkları tölere ederek bütün kıskançlıklarını bertaraf eder. Bir kadın bir adama trip atmayı bırakırsa, o adamı kendinden uzaklaştırırsa, kalbinden atarsa o kadın çirkinleşmeye başlar. Ama ona bir şey olursa ilk o kadının canı yanar. O mutlu olunca ilk o kadın mutlu olur. O adamın ruhu bile duymazken gecenin bir vakti o kadın o adam için bir dua eder, bir gözyaşı döker. O kadın olur artık sevdiği adam da... Ve sevdiği adam da kalbini kanata kanata o adam olur. Gölgesini çekmez üzerinden onu onun sevdiği insanlara emanet eder. Adamın haberi bile olmaz. Ve kırgınca kendi hayatından uzaklaştırır. Bir parçasını ebediyen onda bırakarak... • 04.09.24
1K
"Konuşmaktan yoruldum ama susamıyorum..."
1K
Bu saatten sonra aşk yok. Biriyle anlaşmalı bir evlilik yapıp kazan - kazan yapmak stratejisi. Bu ekonomide ev kurulmaz aynı evi paylaşırız ikimizde gelirimizin yarısını eve yatırırız çok sıkılırsak bir alman kurdu alırız ama yavru olsun çünkü köpeklerden korkuyorum. Sonra yavru alman kurdumuz da sıkılırsa eve bir beşik alır ona bir arkadaş ayarlarız. Sonra zamana kurban gider yaşlanır ve ölürüz. Mis gibi...
1K