emmaa

emmaa
@_emma_
Gelip döksem sana içimi, Geri toplar mısın benimle?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anne, bestelenmemiş en güzel şarkıdır.
‘Nerden başlıyorduk? İlk önce seviyor muyduk? Yoksa ilk önce güveniyor muyduk?’ Oğuz Atay
Hayat nasıl geçiyor, zaman hiç geçmezken. Cahit Zarifoğlu