emmaa

emmaa
@_emma_
Gücün haklı çıktığı yerde, adalet bekleme.. Güce tapan insanların olduğu yerde huzur bekleme. |Platon|
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şunu sakın unutmayın: Önemli olan bir tek an vardır. O da “şimdi"dir. Çünkü bir tek ona sözümüz geçer.
"yapayalnız dolaşıyor bu çağın insanı. Çünkü birlikte yürüyecek kadar güvenmiyor kimse birbirine..." Nuri Pakdil
"İnsan düşleri öldüğü gün ölür" Yaşar Kemal
"Sahi nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın."