İnsanlara hak ettikleri gibi davrandığını sanırsın; saygı gösterir, değer verirsin. Sonra bir bakarsın ki onlar senin iyi niyetini zayıflık sanmış, fedakârlığını kullanmış. En sonunda ise yalnız kalan, kırılan ve acıyı çeken sen olursun. Çünkü bazı insanlar sevgiyi hak etmek yerine tüketmeyi seçer. O yüzden herkese kalbinle yaklaşmanın bedeli ağırdır. Bazen en büyük hata, karşındakini kendin gibi sanmaktır.