Bazen hayat insana ağır bir sessizlik gibi gelir. İnsan kendi içinde kaybolur, yollarını göremez. Ama unutma; en uzun gecelerin bile sabahı vardır. Karanlık, ışığın değerini öğretmek için vardır belki de. Kendine karşı nazik ol, çünkü kalbin sandığından daha güçlü. Zaman her şeyi yavaşça yerine koyar. Sen sadece yürümeye devam et, çünkü en güzel çiçekler bile en zor toprakta açar. 🌿