E

Hepimiz çocukluğumuzu yitirmiştik. Hepimiz büyüktük, büyük ve hüzünlü...
Reklam
Oraya kimseye görünmeden ağlamak için gittiğine eminin. Herkesin içinden aynı şeyi yapmak geliyordu.
Zezé sen ağlıyorsun... Birazdan geçer.
...bütün derdi roman okumak ve sevgililerini düşünmek. Gerisi hiç umurunda değil.
Tanrım! Hayatta neden birileri hep bunca çile çekmek zorunda?
Reklam