Esma

Esma
@_esmaaaa
"Gerçekten çok çabaladığım bir şeyin olmayışının yorgunluğunu yaşıyorum.." -Tolstoy
Reklam
"Dünler özlenir Yarınlar beklenir Bugünler heba edilir..." - Özdemir Asaf
"Her insanın çalabileceği hiç değilse bir kapı olmalıdır. İnsanın ne yapıp edip başvuracak bir yerinin bulunması gerekenler zamanlar oluyor."
Osho ne güzel söylemiş : "İnce düşünen insanlar hep daha çok incinir."
"Güvensizlik dolu bir sakinlik içerisindeyim. " Nietzsche
Reklam