Esra

Esra
@_esraa4_7_
... Dünya hâlâ nasıl güzel Tanrım?
Zaten dünya ne iyidir ne kötü ,düşüncenize bağlıdır iyilik kötülük. Bana göre dünya zindan .
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Fazla mutlu olmamaktan mutluyuz.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Alıntı
Doğrunun ta kendisini yalan bil, Ama seni sevdiğime inan Ophelia.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Alıntı
Hay bu kuşkularım batsın benim!
Sayfa 44·Kitabı okudu
Alıntı
Tut kendini yüreğim ,tut kendini ! Ve siz ey sinirlerim, gevşemeyin birden; Gerilin destek olun bana !
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam