Sozda

Sozda
@_ewr
•Xwezî jiyan mîna pirtûkan, kulîlkan û evînê bûya. •Zanîngeha Dicleyê | Ziman û Wêjeya Kurdî.
Gerçekte benim de bir pişmanlığım var, bu nedir biliyor musun? Sevdiğim bir kitabı okuyup bitirememiş olmamdır.
Sayfa 32 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Kitaplar mutlu etmeye yaramıyorsa, başka neye yarıyorlardı?
Sayfa 20 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Kitap okumak neden gereklidir?
"Neden kitap okumak gerekir?" "Çünkü," dedi böreğini üfleyen babası, "okuyan insan, her şeyi bilir. Her şeyi bilen insan, her şeye egemen olur." "Çünkü okumak önemlidir," diye ekledi annesi de. Leopoldo çatalıyla böreklerinden birine dokundu. "Vali de önemli ama sanki herkes Vali mi oluyor?" "Okumak kazandırır," dedi annesi. "İnsan okumazsa, boş bir kafayla dolaşır, bu da hiç hoş bir şey değildir." Bu arada böreğinden bir lokma yutmayı başarmış babası da konuya Yeni bir bakış açısı getirerek, "Okumak bizi geliştirir," diye ekledi. "Kitaplar olmazsa insan mutlu olamaz."
Sayfa 19 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Ben senin yaşındayken, ağırlığımın yarısı kadar kitap okumuştum. ... Ben yüzlerce kilo kitap okudum, yüzlerce kilo ağırlığında ve yüzlerce metre küp hacminde.
Sayfa 14 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Babası da öyle tembeldi ki bütün boş zamanlarını evde kitap okuyarak geçirmeyi yeğliyordu.
Sayfa 8 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı