eyll

eyll
Şeyhim kâinata alışamadım Elt
Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor! Yü­rek sevgiyle nasıl da kaynıyor! Sanki kendi yüreğini alıp bir başkasının yüreğine dökmek istiyorsun, herkesin neşelenme­sini, herkesin gülmesini istiyorsun. Mutluluk nasıl da bula­şıcı!
1000Kitap
Reklam
Ah Nastyenka! Yalnız kalmak, tamamen tek başına kalmak ve hayıflanacak bir şey bile bulamamak ne kadar boğucu ... hiçbir şeye benzemez, hiçbir şeye ...
1000Kitap
Sanki kitaptan okur gibi konuşuyorsunuz.
1000Kitap
- İyi de ne demek yalnız? Yani kimseyi görmüyor mu­sunuz? - Hayır , hayır , birini görmekse görüyorum ama yine de yalnızım.
1K
Reklam