"Çok şey çaldın benden çok şey değişti, ben eski ben olamıyorum. Sahi kimdim ben? Nasıl gülerdim, nasıl kızardım, nasıl ağlardım... Kendimi artık tanıyamıyorum. Hislerimi tanımlayamıyorum, duygularım var mı bilmiyorum artık.. Hissizliğin verdiği boşlukta savruluyorum, nereye çarpıpta duracağım bilmiyorum sonumu göremiyorum. Bu kuyunun bi sonu var mı onu bile bilmiyorum.."