Fatma

Fatma
@_fatmazel_
Ölünce içimdeki şarkılara ne olacak benim? open.spotify.com/user/31lae7hmcm... acı günlüğüm
- Zaten ne demiş şair? "Hayat hatıradır, unutursan ölürsün" - Ne güzel söylemiş, kim bu? - Unuttum...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bilinç altımdan korkarım yaralanmış şiirler var Kafamda dönüp duran çok zararlı fiiller var.."
Müzik
"Ben kafamda yarattığımı sevdim, seni özlemedim.."
Müzik
"Kalırsa bir soru kalır benden Ölüm gelir, gün akşama kavuşurken.."
Müzik
“Ben senin resmine değil de sana âşık olsaydım o zaman ne olacaktı? Belki bir kere bile bakmayacaktın yüzüme, belki de alay edecektin sevgimle… Halbuki resmin bana dostça bakıyor, iyilikle bakıyor ve ebediyen bakacak. Hayır! Benimle resminin arasına girme. İstemiyorum seni! Ben senin yalnız resmine aşığım.” ~Sevmek Zamanı
Aşk