Ea

Yüksek lisansınızı yapmanız sizin o konuda uzman sıfatına sahip olduğun anlamına gelmez. En az doktora yaparsanız sizi dikkate alabilirim. Medya 'da günümüzdeki pek çok alan gibi kirli. Kimin saçma sapan takipçisi varsa onu "uzman" sıfatıyla konuk edip saçma sapan bilgiler veriyor. Çok yazık!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BİLGE TOKER/DOKTOR KIZIMIZ.. Dün trafik kazasında hayatını kaybetti.. Doktor olmak kolay değil. Olabilmek için çok büyük emek verdi. Özveride bulundu.. Bir doktor zor yetişir. Bilge hiç tatil yapmadı. Tüm sınavlarını verdi. Intorn doktor oldu. İlk kez tatile çıkmıştı. Baba; Ayvalık garajında sabahın 05.00 den itibaren kızını beklemeye başlamış. Sabah 07.00 civarında kötü haber geldi... Aracın asıl şoförü çok yorgun olduğundan Balıkesir çıkışı değişmiş, yerine oturan da yolu bilmediğinden olacak ki hızlı girdiği virajda son yılların en büyük kazasını yaptı. Bir sorumsuzluk ve vurdumduymazlık yılların emeğini aldı, anne babasının kuzusunu götürdü.. Hayatın tezatlığı bir ailenin umutlarını söndürdü.. Anne; "cehennem ateşi ne ki benim içinde yandığım ateşin yanında... Benim gördüğüm ağaç kömür karası artık... Benim dünyam karardı..." Baba; "dostlarım geliyor, telefon ile arıyor ne yapabilirim ki güçlü görünmeye, ayakta durmaya çalışıyorum. Zaman zaman arka odaya gidiyorum. Kapıyı kapatıp ağlıyorum, kendim ile hesaplaşıyorum..." İnsan böyle büyük acılar karşısında çaresiz kalıyor. Gözyaşı dışında bir iki kelime söyleyecek gücü bulamıyor... Bilge kızımız bu dünyadan gelip geçti... İyi ki bu dünyadan geçti. Kısacık dünya ömrüne başarmanın değerini sığdırdı. Arkadaşlarında kıymetli anılar bıraktı. Ailesine gurur yaşattı.. Bilge kızımız bugün ikindi vakti ebediyete uğurlandı.. Allah'ın rahmeti üstüne olsun... Nurlar içinde uyusun... Hava bugün kurşun gibi ağır...
Bağcılar'da 9 yaşındaki kıza Afganlı Taciz etti! Bağcılar'da 9 yaşındaki kıza Afganlı Taciz etti! Bağcılar'da 9 yaşındaki kıza Afganlı Taciz etti! Bağcılar'da 9 yaşındaki kıza Afganlı Taciz etti! Bağcılar'da 9 yaşındaki kıza Afganlı Taciz etti!
Afganlı bir gazeteci, ülkemizde bize karşı siyaset yapıyor. Kadınlarımıza memeleri açık vb tasvirlerde bulunup ahlak bekçiliği yapma hakkını kendine görüyor, bir erkeğinizin yanına minimum iki kadın alırken o ahlakınız nerde? Hakkım vatandaş olarak olarak size haram! İnsan mahcup olur! Erkek olarak savaşmadım ülkem için, kendi halkım için, özgürlüğüm için demiyor da gelmiş yayın yapıyor. Hadsiz! Ben ülkemde savaş olacak ( Rabbim göstermesin) kanımı, canımı vermezsem, kaçarsam şayet aldığım tüm nefesim haram zıkkım olsun.