📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim adım insan,
Benim adım uzun bir yol,
Geceleri, gündüzleri,
Hep bir arayış içinde.
Benim adım düşünmek,
Benim adım yalnızlık,
Benim adım insan,
Ve hep arayan bir kalp...
Yaşımın küçük olduğu zamanlarda bile, küçücük bir bedende ince düşünen bir yetişkin gibiydim.
Ben hep sevdiklerimi incitmemek için yürüdüm bu hikayede. Bugün de genç bir ihtiyar oturuyor içimde...
Gelememeyi sen anlat,
Gidememeyi ben anlatıyım.
Gözüm değil gönlüm kaldı,
Beklemek değil özlemek yordu.
Hani derler ya;
Aşk arafta bir yoldu,
Giden gitti dönen yoktu...
Nazım Hikmet Ran