Firuze

Firuze
@_firuzee_
La tristesse durera toujours... (Hüzün sonsuza kadar sürecek...)
"Kesinlikle gerçekleştirmek istediğin şeyler için hızlan, boş umutları def et, eğer kendinle ilgiliysen hâlâ mümkünken kendi yardımına kendin koş."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu kez hıçkıra hıçkıra değil için için ağlamıştım ki bu, ağlayışların en hazinidir."
Nerdesin? Meğer ne doldurulmaz bir derinlikmiş yokluğun. Kaderde bu sensizlik de varmış. Her insanın yüzünde sana benzeyen bir şey aramak da varmış. Sesini duymak varmış şarkılarda, bütün kitaplarda seni okumak varmış. Meğer ne dayanılmaz bir şeymiş yokluğun. Kâğıtlara seni yazmak varmış, renk renk düşünmek varmış seni, çiçek çiçek koklamak varmış. Artık hiç yazmasan da olur hiç gelmesen de... Meğer ne türlü bir ölümmüş yokluğun.
"Zaten ben yalnızca aşırıya kaçmayı bilen biriyim . Bırakalım da öyle olsun..."