EMİNE AKINCI

EMİNE AKINCI
@_gece_23
Bakma öyle uzaktan, anlayamazsın yakından bakmadan ... #FİLİSTİNÖZGÜRKALACAK!
Kimseden bir beklentimin olmadığını HALA ANLAYAMADINIZ Eğer benim bir çıkarım olsaydı tekrar yanımda dolaşmazdınız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaramı kanatamazsın yaram sensen Eğer yaramı saracak isen kanat KANATABİLİRSEN...
Söz var uçar gider, Söz var deler geçer .... Ve bir de susmak var sözden de beter
Uzaklara dalan bir göz varsa, yakınlarda yarım kalan bir hikaye vardır (alıntıdır)
Hayat bu Sonbahar gibi durgun, Kış gibi vurgun İnsan gibi hızlı ,insan gibi yorgun (...)