Bir şehir düşün içinde başkasın
Nereye varırsan var oraya ayrısın
Elini uzattığın bile senden kaçıyorsa
Bil ki sen orada bir yabancısın
Ekmek bile aynı gelir yediğinde anlayamazsın
Sen bu şehri memleketin gibi sanarsın
Oysa insanları yalancıdır burada daima
Sen kendine sığın ki boşuna yanmayasın
Yabancı olmak zordur, hep zorlanırsın
Bir sokağa girersin de çıkışını bulamazsın
Kimseye soramazsın çünkü çekinir, utanırsın
Sen bir yabancısın belki de hep yabancı olacaksın (...)