EMİNE AKINCI

EMİNE AKINCI
@_gece_23
Bakma öyle uzaktan, anlayamazsın yakından bakmadan ... #FİLİSTİNÖZGÜRKALACAK!
İyi geçmiyorsa eğer gecelerin, Ya düşüncelerin kötüdür, ya da sildiklerin
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsanların seni anlamayacağını anladığın zaman sadece sus ve bekle Nasıl olsa bir şekilde seninle iletişim kurmak için uğraşacaklar Ve sen onların yüzüne bakmayacak kadar duygularını kaybetmiş biri olarak hayatına devam edeceksin ...
Sana ne şiirler, ne şarkılar yazdım ama Diyemedim gitme diye...
Yaşadıkların yaptıklarına değmişse hak etmişsindir Ama yaptıkların yaşadıklarından iyiyse O KAYBETMİŞTİR
Vazgeçmek
Vazgeçmek gitmenin yarısıdır hep Ulaşamadığın yerden daha da uzaklaşmaktır Cümlelerin olsa da konuşamamamak Gözlerinin içine son kez bakarak vedalaşmaktır En çok ta unutmaya çalışmaktır vazgeçmek Kendini kurtarırken onu hayatından atmaktır Kocaman bir boşluk kalacağını bilsen bile Asla geri adım atmayacak kadar cesur olmaktır