☆gecemsi

☆gecemsi
@_gecemsi
_etrafarenksacarkenkendiicindesiyaholanbiri_
Öğrenci
93 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok değil.. Bi sesini göresim geldi, Bir de gülüşünden öpesim. Çok değil.. Bi yüzünü sevesim geldi. Bir de seni verene ölesim.
Alıntı
☆gecemsi
Bu nasıl bir şey ya❤️‍🩹
İyiki varsınızzzz İçimden geldi öyle Ve hepinize iyi gecelerrrrr Seviliyorsunuzzz
Işıl isimli okura yanıt verildi
☆gecemsi
Teşekkür ederimm:))
Canım çok sıkılıyor bunalıyorum ama bir şeyde yapmak istemiyorum hissiz ve isteksiz birine dönüşmüş gibi hissediyorum ve duygularımı artık içimde yaşıyorum
Berat Kuzan isimli okura yanıt verildi
☆gecemsi
Çok sağol ya